پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > Company news about Foshan City NOBO Machinery شما را به شرکت در پنجاه و دومین نمایشگاه بین المللی مبلمان چین (شانگهای) دعوت می کند.
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-757-86911389
اکنون تماس بگیرید

Foshan City NOBO Machinery شما را به شرکت در پنجاه و دومین نمایشگاه بین المللی مبلمان چین (شانگهای) دعوت می کند.

2023-08-15

Latest company news about Foshan City NOBO Machinery شما را به شرکت در پنجاه و دومین نمایشگاه بین المللی مبلمان چین (شانگهای) دعوت می کند.

Foshan City NOBO Machinery صمیمانه از شما دعوت می کند تا در این نمایشگاه شرکت کنیدپنجاه و دومین نمایشگاه بین المللی مبلمان چین (شانگهای).این نمایشگاه در محل برگزار می شودنمایشگاه ملی و مرکز همایش (شانگهای HONGQIAO)، شهر شانگهای، چین. ماشماره غرفه 8.1B60 است.اراده عادلانهاز 5 سپتامبر تا 8 سپتامبر 2023 شروع می شود.

ما امیدواریم که بتوانید در این فرصت برای دیدار با نمایشگاه بین المللی مبلمان شانگهای به ما بپیوندید. اگر سوالی دارید لطفا با من تماس بگیرید، با تشکر!

آخرین اخبار شرکت Foshan City NOBO Machinery شما را به شرکت در پنجاه و دومین نمایشگاه بین المللی مبلمان چین (شانگهای) دعوت می کند.  0

آخرین اخبار شرکت Foshan City NOBO Machinery شما را به شرکت در پنجاه و دومین نمایشگاه بین المللی مبلمان چین (شانگهای) دعوت می کند.  1

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب خط تولید تشک تامین کننده. حق چاپ © 2022-2024 nobochina.com . تمامی حقوق محفوظ است.